Online Çiğköfte
36
●1.763
- 01-06-2019, 19:16:39Hocam eğer yanlış anlamazsanız domaininizi yemeksepeti gibi bir sisteme oturtun ve cigkoftecilere tanıtın. Hem kendi reklamınızı yaparsınız hemde kim nereden cigkofte istiyorsa ona sipariş geçebilir. Herkese en yakın cigkofteci nerede onları gösteren bir uygulama gibi... aksi taktirde dediğiniz gibi bozulma ihtimali var, bu iş tek kadronun yapabileceği bir iş değil.
- 01-06-2019, 21:53:45Uçak kargo + Giden yerde aynı gün eve teslim + kapıda ödeme. Yapın kazanın. Biri bile eksik olursa vazgeçin bence
- 01-06-2019, 23:42:36Yemek sepetinde bizdede malzemesiz kilosu 20Tl normal 35TlEtkiliBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2019, 02:01:54Bazi arkadaslar tutmaz demis ama fiyati uygun tuttuktan sonra tadi da belli bir duzeyde ise tutar merak etme.Daha once r10da satis yapan birisinin konusu ornegin;https://www.r10.net/amp/1394927/102/...siz-kargo.html
- 02-06-2019, 04:49:00denemelisin arada gidip alıyorum özellikle dışarıdakinlerden güzel geliyor bulunduğum bölgedeki çiğköftecilerden almaktansa metrodan alıyorum hatta ara ara kampanya yapıyorlar ayranda hediye veriliyor yanında, şuan 11 yada 12 tl olduydu sanırımNecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2019, 15:17:13Hayırlı olsun hocam. İlk önce çiğ köftenin paketlemesi çok önemli. Bunun için kendi çapında arge çalışması yapacaksın. Özel ısı geçirmeyen köpükler var onlardan al. İçine 1 kiloluk çiğ köfteni koy ve üzerine yatay şekilde buz koy ki ısınmasın (Bu tamamen kendi fikrim). Bundan 3 tane yap. Biri dükkanda kalsın, biri serin bir yerde birini de sıcak bir yerde. 2 gün beklet. Bak bakalım paketleme işe yarıyor mu ? Çiğ köfte bozulmuş mu ? Tadında değişiklik var mı ? Kaç gün dayanabilir ? Paketlemede sorun var ise nasıl çözersin. Bu aşamayı geçtikten sonra uzakta eşe dosta kargo ile çiğ köfte gönder 3-5 kişiye. Yesinler baksınlar tadı nasıl. Kaç günde gidiyor. Hangi Şartlarda gidiyor. Bu aşamayı da geçtikten sonra kargoyu düşün.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shopier ticari firma olmayan için iyi fakat ticari firma isen kargoyla anlaşım çok daha uygun fiyata gönderebilirsin.
Şimdiden hayırlı olsun tekrar, umarım az da olsa yardımcı olabilirim
Ekleme : Ayrıca bu işi yapan başka kimse varsa, hepsinden ürün al. Bak bakalım rakipler nasıl kargolama ve fiyatlandırma yapmışlar. - 02-06-2019, 17:55:21şöyle bi bakıverdim senin ilk mesaja göre hocam. rekabet edemezsin gibi görünüyor, bu fiyatlarla..
https://www.n11.com/arama?q=%C3%A7i%C4%9F+k%C3%B6fte