Bazi arkadaslar tutmaz demis ama fiyati uygun tuttuktan sonra tadi da belli bir duzeyde ise tutar merak etme.Daha once r10’da satis yapan birisinin konusu ornegin;https://www.r10.net/amp/1394927/102/...siz-kargo.html