NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla Tokat'ta oturuyorum hiç denemedim. Bizim burda normal çiğköftecilerde 30-40 TL ondan garip geldi
denemelisin arada gidip alıyorum özellikle dışarıdakinlerden güzel geliyor bulunduğum bölgedeki çiğköftecilerden almaktansa metrodan alıyorum hatta ara ara kampanya yapıyorlar ayranda hediye veriliyor yanında, şuan 11 yada 12 tl olduydu sanırım