• 29-05-2019, 00:15:25
    #10
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site kurumsal, ürünler takip ettiğim kadarı ile kaliteli, hileye hurdaya kaçmıyorsunuz fakat reklam gibi önemli bir faktörü neden bu kadar önemsiz hazırladınız?
    Şöyle düşünün,
    8 KG Çalma Pekmez fiyatına hazırlatacağınız dar bütçeli reklam filmi ile 80 KG Çalma Pekmez satabilirsiniz.
    Markanıza yazık edeceksiniz...

    Eğer diyorsanız "benim kurumsallığım bu kadar" bize de "bence güzel" demek düşer.
    Hocam annem yaprak sarıyordu 2 dakka bir şey deniyeyim dedim bu çıktı herhangi bir yerde kullanmayacağım. Sadece ilerki çekeceğim Videolar için eleştiriler alıyorum bu çok basit 😂 Teşekkür ederim güzel eleştiriniz için. Bu arada gerçek videoyu düzenlemeyi vs ben yapmıyacağım bilgim yok çünkü.
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video dikey daha iyi değilmi bence okey
    Bu halimi iyi yani 😂
  • 29-05-2019, 00:16:21
    #11
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam annem yaprak sarıyordu 2 dakka bir şey deniyeyim dedim bu çıktı herhangi bir yerde kullanmayacağım. Sadece ilerki çekeceğim Videolar için eleştiriler alıyorum bu çok basit 😂 Teşekkür ederim güzel eleştiriniz için

    Bu halimi iyi yani 😂
    Bence iyi reis her şey görülüyor işte daha ne olsun
  • 29-05-2019, 00:16:30
    #12
    Farklı görseller ile zenginleştirilip, animasyonlar ekleyip ve biraz da hızlandırırsan daha profesyonel olacağını düşünüyorum.
  • 29-05-2019, 00:20:42
    #13
    yusuft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı görseller ile zenginleştirilip, animasyonlar ekleyip ve biraz da hızlandırırsan daha profesyonel olacağını düşünüyorum.
    Teşekkür ederim çok şade olmuş 😂
  • 29-05-2019, 00:24:10
    #14
    Reklamdan ziyade, yemek kanalında yaprak sarması nasıl sarılır videosuna intro gibi olmuş. Reklam değeri var mı? Kesinlikle hayır? Videoya eleştiri derseniz,

    Dikey video ve yanların boşluk olması
    Kullanılan fontun okunma zorluğu ve renk seçiminin yanlış olması
    Işığın dengesiz kullanılmış olması
    • Pipocu
    • NecatiGZL
    Pipocu ve NecatiGZL bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2019, 00:28:17
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamdan ziyade, yemek kanalında yaprak sarması nasıl sarılır videosuna intro gibi olmuş. Reklam değeri var mı? Kesinlikle hayır? Videoya eleştiri derseniz,

    Dikey video ve yanların boşluk olması
    Kullanılan fontun okunma zorluğu ve renk seçiminin yanlış olması
    Işığın dengesiz kullanılmış olması
    Teşekkür ederim. Eğer video reklamı yaptırısam aklımda fikir oluşsun hata olmasın yapan kişiden düzeltmesini istiyebileyim diye açtım konuyu