Site kurumsal, ürünler takip ettiğim kadarı ile kaliteli, hileye hurdaya kaçmıyorsunuz fakat reklam gibi önemli bir faktörü neden bu kadar önemsiz hazırladınız?
Şöyle düşünün,
8 KG Çalma Pekmez fiyatına hazırlatacağınız dar bütçeli reklam filmi ile 80 KG Çalma Pekmez satabilirsiniz.
Markanıza yazık edeceksiniz...
Eğer diyorsanız "benim kurumsallığım bu kadar" bize de "bence güzel" demek düşer.
Hocam annem yaprak sarıyordu 2 dakka bir şey deniyeyim dedim bu çıktı herhangi bir yerde kullanmayacağım. Sadece ilerki çekeceğim Videolar için eleştiriler alıyorum bu çok basit 😂 Teşekkür ederim güzel eleştiriniz için. Bu arada gerçek videoyu düzenlemeyi vs ben yapmıyacağım bilgim yok çünkü.
Video dikey daha iyi değilmi bence okey
Bu halimi iyi yani 😂