Reklamdan ziyade, yemek kanalında yaprak sarması nasıl sarılır videosuna intro gibi olmuş. Reklam değeri var mı? Kesinlikle hayır? Videoya eleştiri derseniz,

Dikey video ve yanların boşluk olması
Kullanılan fontun okunma zorluğu ve renk seçiminin yanlış olması
Işığın dengesiz kullanılmış olması