• 29-05-2019, 00:00:46
    #1
    Merhabalar sitem için kısa bir reklam videosu çektim eksiklerim nelerdir? İlk defa böyle bir video çekip yaptım.

    Videoyu basit telefon video düzenleme programıyla düzenledim.

    Video öylesine yaptım ilerki profesyonel video çekimleri yaptırırken aklımda fikir edeyim diye.

    https://youtu.be/Rg8UTYXeFos
  • 29-05-2019, 00:02:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bence ama en büyük eksik videoyu dikey çekmiş olman bence
  • 29-05-2019, 00:04:29
    #3
    Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bence ama en büyük eksik videoyu dikey çekmiş olman bence
    Videoyu aslında yan çektim çevirdim 😂 Teşekkür ederim.
  • 29-05-2019, 00:05:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sarmayı sen mi sardın?
  • 29-05-2019, 00:07:43
    #5
    Roniga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarmayı sen mi sardın?
    Yok annem 😂
  • 29-05-2019, 00:07:43
    #6
    İnce ince ne güzel sarıyorsun öyle maşallah 🧿 iyi satışlar
  • 29-05-2019, 00:09:08
    #7
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnce ince ne güzel sarıyorsun öyle maşallah 🧿 iyi satışlar
    Teşekkür ederim annem sarıyor ama 😂
  • 29-05-2019, 00:09:33
    #8
    Site kurumsal, ürünler takip ettiğim kadarı ile kaliteli, hileye hurdaya kaçmıyorsunuz fakat reklam gibi önemli bir faktörü neden bu kadar önemsiz hazırladınız?
    Şöyle düşünün,
    8 KG Çalma Pekmez fiyatına hazırlatacağınız dar bütçeli reklam filmi ile 80 KG Çalma Pekmez satabilirsiniz.
    Markanıza yazık edeceksiniz...

    Eğer diyorsanız "benim kurumsallığım bu kadar" bize de "bence güzel" demek düşer.
  • 29-05-2019, 00:11:56
    #9
    Video dikey daha iyi değilmi bence okey
    • NecatiGZL
    NecatiGZL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.