Hayırlı günler arkadaşlar günde 2 defa antibiyotik içmem gerekiyor bende iftar ve sahurda içiyorum 3-4 saatlik bir sapma oluyor bu zararlı mı olur yoksa her gün 1 tane mı icmeliyim?
Rahatsızlık nedenim dişim şişti iltihaplanma
EDİT: Bugün eczaneye sordum iftar ve sahurda içmenin zararı olmacagini belirtti internette farklı yorumlar var kafam karıştı açıkçası
Oruçluyken antibiyotik kullanımı Yardım!!
20
●1.642
- 23-05-2019, 16:01:30Günde 4-5 tane alman yeterli olacaktır.
- 23-05-2019, 16:01:34Doktor ne zaman için dediyse o zaman içmeniz lazım. Kafanıza göre eksik ve ya fazla ve ya değişik saatlerde almayın.hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2019, 16:02:53Doktor birşey demedi hocam eczaneden aldım üstüne sticker olarak yapıştırlmistisysadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2019, 16:03:49Sağlığınızda herhangi bir sorun var ise zaten oruç size farz değil, ilacı veren doktora sorun bir sorun olmadığını söylerse oruç tutun.
- 23-05-2019, 16:04:35Üyeliği durdurulduDoktor ilacı kullanımı hakkında bazen birsey söylemez. Eczaci söylemek ile yükümlüdür.hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle