hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı günler arkadaşlar günde 2 defa antibiyotik içmem gerekiyor bende iftar ve sahurda içiyorum 3-4 saatlik bir sapma oluyor bu zararlı mı olur yoksa her gün 1 tane mı icmeliyim?
Rahatsızlık nedenim dişim şişti iltihaplanma
Doktor ne zaman için dediyse o zaman içmeniz lazım. Kafanıza göre eksik ve ya fazla ve ya değişik saatlerde almayın.