Hayırlı günler arkadaşlar günde 2 defa antibiyotik içmem gerekiyor bende iftar ve sahurda içiyorum 3-4 saatlik bir sapma oluyor bu zararlı mı olur yoksa her gün 1 tane mı icmeliyim?
Rahatsızlık nedenim dişim şişti iltihaplanma
EDİT: Bugün eczaneye sordum iftar ve sahurda içmenin zararı olmacagini belirtti internette farklı yorumlar var kafam karıştı açıkçası