sysadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktor ne zaman için dediyse o zaman içmeniz lazım. Kafanıza göre eksik ve ya fazla ve ya değişik saatlerde almayın.
Doktor birşey demedi hocam eczaneden aldım üstüne sticker olarak yapıştırlmisti