• 05-05-2019, 23:33:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, Bu Gün Nevşehirdeydim, İhtiyacımı Gidermek İçin Cami WC Girdim Ancak Çıkarken 2 Tane Kişi Para İstediler, Sonuçta Cami Belediye'ye ait değil mi? Neden Ücret Alıyorlar, Parasında Değilim Ancak Bana Göre Hiç Etik Gelmedi.

    Kişilerin belediye çalışanı oldugunu vs sanmıyorum, Yasal'mı Kamuya Açık Alandan Ücret Almaları?

    Şimdi Camiye Bağış Olarak Gidiyordur Diyecek Kişiler Var Ancak, Diyanet Yeterince Yardım Sağlamıyor mu?
  • 05-05-2019, 23:34:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sorsan camiye yardım derler
  • 05-05-2019, 23:35:47
    #3
    Camiler belediyeye ait deÄŸiller, derneÄŸe aitler.
    Diyanet geçen sene ücretsiz olması için bütün camiilere yazı gönderdi lakin bazıları hala yapmıyorlar.
    İstanbul'da çoğu cami ücretsiz şuan.
  • 05-05-2019, 23:35:52
    #4
    wmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Bu Gün Nevşehirdeydim, İhtiyacımı Gidermek İçin Cami WC Girdim Ancak Çıkarken 2 Tane Kişi Para İstediler, Sonuçta Cami Belediye'ye ait değil mi? Neden Ücret Alıyorlar, Parasında Değilim Ancak Bana Göre Hiç Etik Gelmedi.

    Kişilerin belediye çalışanı oldugunu vs sanmıyorum, Yasal'mı Kamuya Açık Alandan Ücret Almaları?

    Şimdi Camiye Bağış Olarak Gidiyordur Diyecek Kişiler Var Ancak, Diyanet Yeterince Yardım Sağlamıyor mu?
    Hiç sorma ya başka bir şehire gittik mi falan acayip muzdarip oluyoruz sırf tuvalete 50 100 tl bayılıyoruz heralde
  • 05-05-2019, 23:38:30
    #5
    Diyanet Camii WC lerini temizlesin diye temizlik görevlisi atamıyor.Gönüllü kişiler yapıyor.Onlarada yardım babında ücret ödeniyor ve temizlik malzemesi vs alınıyor.
  • 05-05-2019, 23:39:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Camiler belediyeye ait deÄŸiller, derneÄŸe aitler.
    Diyanet geçen sene ücretsiz olması için bütün camiilere yazı gönderdi lakin bazıları hala yapmıyorlar.
    İstanbul'da çoğu cami ücretsiz şuan.
    MeteOguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorsan camiye yardım derler
    Ya Hocam Åžimdi 1-2 ₺ de deÄŸilimde, Åžimdi oradan geçen vatandaÅŸ vardır, cebinde 1 lirası dahi yoktur belki bu adam ne yapacak ÅŸimdi.
  • 05-05-2019, 23:40:00
    #7
    Bu millet nereye.. Şaka bir yana çok saçma, Allah akıl fikir versin
  • 05-05-2019, 23:40:13
    #8
    Reveloper
    Åžikayet: dinhizmetleri@diyanet.gov.tr
  • 05-05-2019, 23:41:53
    #9
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    İsteyen olursa vermeyin. Ücretsiz. Bana 2-3 kez oldu, ücretsiz kardeşim vatanımın camii dedim, çıt yok.