Merhabalar, Bu Gün Nevşehirdeydim, İhtiyacımı Gidermek İçin Cami WC Girdim Ancak Çıkarken 2 Tane Kişi Para İstediler, Sonuçta Cami Belediye'ye ait değil mi? Neden Ücret Alıyorlar, Parasında Değilim Ancak Bana Göre Hiç Etik Gelmedi.
Kişilerin belediye çalışanı oldugunu vs sanmıyorum, Yasal'mı Kamuya Açık Alandan Ücret Almaları?
Şimdi Camiye Bağış Olarak Gidiyordur Diyecek Kişiler Var Ancak, Diyanet Yeterince Yardım Sağlamıyor mu?