Camiler belediyeye ait değiller, derneğe aitler.
Diyanet geçen sene ücretsiz olması için bütün camiilere yazı gönderdi lakin bazıları hala yapmıyorlar.
İstanbul'da çoğu cami ücretsiz şuan.
sorsan camiye yardım derler
Ya Hocam Şimdi 1-2 ₺ de değilimde, Şimdi oradan geçen vatandaş vardır, cebinde 1 lirası dahi yoktur belki bu adam ne yapacak şimdi.