DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Camiler belediyeye ait değiller, derneğe aitler.
Diyanet geçen sene ücretsiz olması için bütün camiilere yazı gönderdi lakin bazıları hala yapmıyorlar.
İstanbul'da çoğu cami ücretsiz şuan.
MeteOguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorsan camiye yardım derler
Ya Hocam Şimdi 1-2 ₺ de değilimde, Şimdi oradan geçen vatandaş vardır, cebinde 1 lirası dahi yoktur belki bu adam ne yapacak şimdi.