Merhabalar, Bu Gün Nevşehirdeydim, İhtiyacımı Gidermek İçin Cami WC Girdim Ancak Çıkarken 2 Tane Kişi Para İstediler, Sonuçta Cami Belediye'ye ait değil mi? Neden Ücret Alıyorlar, Parasında Değilim Ancak Bana Göre Hiç Etik Gelmedi.
Kişilerin belediye çalışanı oldugunu vs sanmıyorum, Yasal'mı Kamuya Açık Alandan Ücret Almaları?
Şimdi Camiye Bağış Olarak Gidiyordur Diyecek Kişiler Var Ancak, Diyanet Yeterince Yardım Sağlamıyor mu?
Cami Wc'den Ücret Alıyorlar
16
●773
- 05-05-2019, 23:33:40Üyeliği durduruldu
- 05-05-2019, 23:35:47Camiler belediyeye ait deÄŸiller, derneÄŸe aitler.
Diyanet geçen sene ücretsiz olması için bütün camiilere yazı gönderdi lakin bazıları hala yapmıyorlar.
İstanbul'da çoğu cami ücretsiz şuan. - 05-05-2019, 23:35:52Hiç sorma ya başka bir şehire gittik mi falan acayip muzdarip oluyoruz sırf tuvalete 50 100 tl bayılıyoruz heraldewmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2019, 23:39:11ÜyeliÄŸi durdurulduDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYa Hocam Åžimdi 1-2 ₺ de deÄŸilimde, Åžimdi oradan geçen vatandaÅŸ vardır, cebinde 1 lirası dahi yoktur belki bu adam ne yapacak ÅŸimdi.MeteOguzhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
