Camiler belediyeye ait değiller, derneğe aitler.
Diyanet geçen sene ücretsiz olması için bütün camiilere yazı gönderdi lakin bazıları hala yapmıyorlar.
İstanbul'da çoğu cami ücretsiz şuan.