Arkadaşlar armut.com hizmeti hakkında ne düşünüyorsunuz? Hizmetin işleyişi ve sistemi hakkındaki düşünceleriniz neler?
Bence takibi yapılmayan bir sistem. Teklif verdiğiniz kişilerin ciddi mi, değil mi olduğu anlaşılmıyor.
Bir de teklif masrafı yüksek bence. Sadeceon gibi ön ödemeleri hizmet olsa firmalar için daha kullanışlı olur.
Sizin düşünceniz nedir, kullanıyor musunuz?
Armut.com Hizmeti Hakkında
7
●483
- 29-04-2019, 01:36:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 29-04-2019, 01:44:50geçen bir mimar arkadaşım tecrübelerini anlattı armutla ilgili. bir okul projesine teklif vermiş. teklif verirken malum para ödüyorsun hem de 30 tl gibi bir ücret. neyse projeyi açan adam sonrasında "öyle bir proje yoktu yanlışlıkla açmışım" gibi bir bahaneyle projeyi iptal ediyor. dolayısıyla arkadaş para iadesi istemiş ama oralı bile olmamışlar. böyle saçma bir iş olmaz. tavsiye etmiyorum ben.
- 29-04-2019, 06:43:32Üyeliği durduruldu