• 29-04-2019, 01:36:46
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar armut.com hizmeti hakkında ne düşünüyorsunuz? Hizmetin işleyişi ve sistemi hakkındaki düşünceleriniz neler?

    Bence takibi yapılmayan bir sistem. Teklif verdiğiniz kişilerin ciddi mi, değil mi olduğu anlaşılmıyor.
    Bir de teklif masrafı yüksek bence. Sadeceon gibi ön ödemeleri hizmet olsa firmalar için daha kullanışlı olur.

    Sizin düşünceniz nedir, kullanıyor musunuz?
  • 29-04-2019, 01:44:50
    #2
    geçen bir mimar arkadaşım tecrübelerini anlattı armutla ilgili. bir okul projesine teklif vermiş. teklif verirken malum para ödüyorsun hem de 30 tl gibi bir ücret. neyse projeyi açan adam sonrasında "öyle bir proje yoktu yanlışlıkla açmışım" gibi bir bahaneyle projeyi iptal ediyor. dolayısıyla arkadaş para iadesi istemiş ama oralı bile olmamışlar. böyle saçma bir iş olmaz. tavsiye etmiyorum ben.
  • 29-04-2019, 01:46:34
    #3
    Armut com ıle calısmadım hıc ancak sıkayet konularını cok gordum. Genelde mılletın parasını alıp ıs verme konusunda sorunlar olusuyor dıye yazıyorlardı.
  • 29-04-2019, 06:30:24
    #4
    Yasal çiftlik bank
  • 29-04-2019, 06:43:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    https://www.sikayetvar.com/armut

    892 sikayet ve sikayetlerde yok yok
  • 29-04-2019, 09:33:04
    #6
    Teklif verirken ücret ödenmesi saçmalığını öğrendiğim gibi üyeliğimi iptal ettiğim site armut. Bionluk kullanıyorum onlarda 20% komisyon alıyorlar çok fazla bence bu sektörde bir açık var umarım bir girişimci bu açığı kapatacak bir proje yapar.
  • 29-04-2019, 09:36:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tamamen kazıklama politikası bulaşmayın.
  • 29-04-2019, 09:42:45
    #8
    Ben nakliye hizmeti aldım.
    piyasadan çok daha ucuza geldi. mağduriyetlerim giderildi kötü yorum korkusuyla. Bunlar hizmet alan olduğum için iyiydi.
    Hizmet vereni bilemiyorum