geçen bir mimar arkadaşım tecrübelerini anlattı armutla ilgili. bir okul projesine teklif vermiş. teklif verirken malum para ödüyorsun hem de 30 tl gibi bir ücret. neyse projeyi açan adam sonrasında "öyle bir proje yoktu yanlışlıkla açmışım" gibi bir bahaneyle projeyi iptal ediyor. dolayısıyla arkadaş para iadesi istemiş ama oralı bile olmamışlar. böyle saçma bir iş olmaz. tavsiye etmiyorum ben.