Teklif verirken ücret ödenmesi saçmalığını öğrendiğim gibi üyeliğimi iptal ettiğim site armut. Bionluk kullanıyorum onlarda 20% komisyon alıyorlar çok fazla bence bu sektörde bir açık var umarım bir girişimci bu açığı kapatacak bir proje yapar.