Arkadaşlar armut.com hizmeti hakkında ne düşünüyorsunuz? Hizmetin işleyişi ve sistemi hakkındaki düşünceleriniz neler?

Bence takibi yapılmayan bir sistem. Teklif verdiğiniz kişilerin ciddi mi, değil mi olduğu anlaşılmıyor.
Bir de teklif masrafı yüksek bence. Sadeceon gibi ön ödemeleri hizmet olsa firmalar için daha kullanışlı olur.

Sizin düşünceniz nedir, kullanıyor musunuz?