Macbook Piyasasından Anlayan Var Mı ?
12
●425
- 28-04-2019, 18:51:50Selamlar arkadaşlar, macbook kullanmadım daha önce ve bir tane almak istiyorum. Sahibinden de araştırınca https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...68975091/detay şöyle bir link buldum ( APPLE MACBOOK PRO RETİNA 13.3" 2015 2.7 GHZ 8 RAM 128 SSD Favori) 4.700 TL yazmış piyasasını bilen arkadaşlar maks ne kadar eder bilgi verebilir misiniz?
- 28-04-2019, 18:56:52Tasarım için bu makinayı mı önerirsin yoksa abra 7 v6.2 mi ? ayrıca buna vereceğin son rakam nedir?Hipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2019, 18:59:22Hocam benim 2014 retine 8GB ramli macbook'um Photoshopta kasıyor . Video editlemede donuyor o yüzden hiç bulaşma 8GB ramli cihazlara çok üzülürsün. Buna ben benimkinden fazla vermem 2015 ile 2014 arasında hemen hemen hiç fark yok.juzk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacaksan 16 GB ramli modelleri al
2011'den sonraki modellerde RAM anakarta yani magicboard'a gömülü o yüzden yükseltielemiyor.
Yada 2011 modeli alıp çatır çatır ram takabilirsin hem ucuz hemde güçlü olur - 28-04-2019, 19:03:45Monster hakkında ne diyorsun ? Abra 7 v6.2Hipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2019, 19:11:13Abra ile Macbook çok ayrı kafalar biri iş istasyonu diğeri oyun bilgisayarı, cihaz ile tam olarak ne yapmak istediğinizi söylerseniz öneride bulunabilirim
- 28-04-2019, 19:21:482700 ü boşver hocam sen 3000 vereyim ben sanaHipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2019, 19:24:01Abra A5 13.4 var bende ozellestırme yaparak satın aldım 16 gb ram 1 tb hdd eklettım adobe programlarını kullanıyorum ıllustrator ve photosop fazlasıyla memnunum acıkcası. Son zamanlarda gözüm imac lerde kaldı açıkcası imac almak için satmayı dusunuyorum ben de. Bılgı olsun dıye soyluyorum rahatlıkla kullanabılırsınız ıllustrator photoshop u monsterda.
O arkadaş 2016 sanmış sanki kendi macbook'unu