• 28-04-2019, 18:51:50
    #1
    Kurumsal PLUS
    Selamlar arkadaşlar, macbook kullanmadım daha önce ve bir tane almak istiyorum. Sahibinden de araştırınca https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...68975091/detay şöyle bir link buldum ( APPLE MACBOOK PRO RETİNA 13.3" 2015 2.7 GHZ 8 RAM 128 SSD Favori) 4.700 TL yazmış piyasasını bilen arkadaşlar maks ne kadar eder bilgi verebilir misiniz?
  • 28-04-2019, 18:53:56
    #2
    Hocam çok fazla . Benimki aynı özellikle sadece 2014 2700'e gidiyor O arkadaş 2016 sanmış sanki kendi macbook'unu 2016 dan sonraası toıuchbar var diye biraz daha pahalı oluyor
    RAM çok önemli hocam rami yüksek bişeyalın sonra yükseltemeiyorsunuz
  • 28-04-2019, 18:56:52
    #3
    Kurumsal PLUS
    Hipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok fazla . Benimki aynı özellikle sadece 2014 2700'e gidiyor O arkadaş 2016 sanmış sanki kendi macbook'unu 2016 dan sonraası toıuchbar var diye biraz daha pahalı oluyor
    RAM çok önemli hocam rami yüksek bişeyalın sonra yükseltemeiyorsunuz
    Tasarım için bu makinayı mı önerirsin yoksa abra 7 v6.2 mi ? ayrıca buna vereceğin son rakam nedir?
  • 28-04-2019, 18:59:22
    #4
    juzk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım için bu makinayı mı önerirsin yoksa abra 7 v6.2 mi ? ayrıca buna vereceğin son rakam nedir?
    Hocam benim 2014 retine 8GB ramli macbook'um Photoshopta kasıyor . Video editlemede donuyor o yüzden hiç bulaşma 8GB ramli cihazlara çok üzülürsün. Buna ben benimkinden fazla vermem 2015 ile 2014 arasında hemen hemen hiç fark yok.
    Alacaksan 16 GB ramli modelleri al
    2011'den sonraki modellerde RAM anakarta yani magicboard'a gömülü o yüzden yükseltielemiyor.
    Yada 2011 modeli alıp çatır çatır ram takabilirsin hem ucuz hemde güçlü olur
  • 28-04-2019, 19:03:45
    #5
    Kurumsal PLUS
    Hipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim 2014 retine 8GB ramli macbook'um Photoshopta kasıyor . Video editlemede donuyor o yüzden hiç bulaşma 8GB ramli cihazlara çok üzülürsün. Buna ben benimkinden fazla vermem 2015 ile 2014 arasında hemen hemen hiç fark yok.
    Alacaksan 16 GB ramli modelleri al
    2011'den sonraki modellerde RAM anakarta yani magicboard'a gömülü o yüzden yükseltielemiyor.
    Yada 2011 modeli alıp çatır çatır ram takabilirsin hem ucuz hemde güçlü olur
    Monster hakkında ne diyorsun ? Abra 7 v6.2
  • 28-04-2019, 19:11:13
    #6
    Abra ile Macbook çok ayrı kafalar biri iş istasyonu diğeri oyun bilgisayarı, cihaz ile tam olarak ne yapmak istediğinizi söylerseniz öneride bulunabilirim
  • 28-04-2019, 19:13:28
    #7
    Kurumsal PLUS
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abra ile Macbook çok ayrı kafalar biri iş istasyonu diğeri oyun bilgisayarı, cihaz ile tam olarak ne yapmak istediğinizi söylerseniz öneride bulunabilirim
    Photoshop, Illustrator vs.
  • 28-04-2019, 19:21:48
    #8
    Hipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok fazla . Benimki aynı özellikle sadece 2014 2700'e gidiyor O arkadaş 2016 sanmış sanki kendi macbook'unu 2016 dan sonraası toıuchbar var diye biraz daha pahalı oluyor
    RAM çok önemli hocam rami yüksek bişeyalın sonra yükseltemeiyorsunuz
    2700 ü boşver hocam sen 3000 vereyim ben sana
  • 28-04-2019, 19:24:01
    #9
    Abra A5 13.4 var bende ozellestırme yaparak satın aldım 16 gb ram 1 tb hdd eklettım adobe programlarını kullanıyorum ıllustrator ve photosop fazlasıyla memnunum acıkcası. Son zamanlarda gözüm imac lerde kaldı açıkcası imac almak için satmayı dusunuyorum ben de. Bılgı olsun dıye soyluyorum rahatlıkla kullanabılırsınız ıllustrator photoshop u monsterda.