Tasarım için bu makinayı mı önerirsin yoksa abra 7 v6.2 mi ? ayrıca buna vereceğin son rakam nedir?
Hocam benim 2014 retine 8GB ramli macbook'um Photoshopta kasıyor . Video editlemede donuyor o yüzden hiç bulaşma 8GB ramli cihazlara çok üzülürsün. Buna ben benimkinden fazla vermem 2015 ile 2014 arasında hemen hemen hiç fark yok.
Alacaksan 16 GB ramli modelleri al
2011'den sonraki modellerde RAM anakarta yani magicboard'a gömülü o yüzden yükseltielemiyor.
Yada 2011 modeli alıp çatır çatır ram takabilirsin hem ucuz hemde güçlü olur