Hipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok fazla . Benimki aynı özellikle sadece 2014 2700'e gidiyor O arkadaş 2016 sanmış sanki kendi macbook'unu 2016 dan sonraası toıuchbar var diye biraz daha pahalı oluyor
RAM çok önemli hocam rami yüksek bişeyalın sonra yükseltemeiyorsunuz
Tasarım için bu makinayı mı önerirsin yoksa abra 7 v6.2 mi ? ayrıca buna vereceğin son rakam nedir?