Abra A5 13.4 var bende ozellestırme yaparak satın aldım 16 gb ram 1 tb hdd eklettım adobe programlarını kullanıyorum ıllustrator ve photosop fazlasıyla memnunum acıkcası. Son zamanlarda gözüm imac lerde kaldı açıkcası imac almak için satmayı dusunuyorum ben de. Bılgı olsun dıye soyluyorum rahatlıkla kullanabılırsınız ıllustrator photoshop u monsterda.