• 11-04-2019, 18:35:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hafta sonunda Almanya'daydım. VSAT Satellite kullanıyoruz. iDirect ve Magenta üzerinden bile foruma erişemedim.

    Almanya üzerinde bir engelleme mi mevcut?

    Şu anda berlindeyim. Foruma girebilmek için İstanbul'da bulunan bilgisayarımı kullanıyorum. Engelleme forum kaynaklı olduğunu söylüyorlar. Servis sağlayıcı ile görüştüm domain adına kadar kontrol ettiler Vsat üzerinden foruma giriş sağlanmıyor bu sorunu forumda kim çözebilir
  • 11-04-2019, 20:21:28
    #2
    Elsauhal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafta sonunda Almanya'daydım. VSAT Satellite kullanıyoruz. iDirect ve Magenta üzerinden bile foruma erişemedim.

    Almanya üzerinde bir engelleme mi mevcut?

    Bir arkadaşımda bunu söylemişti, VSAT'da forumun yer aldığı ip bloğu banlı olabilir. Bunu direkt yöneticilere danışmanızı öneririm hocam
  • 11-04-2019, 20:44:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşımda bunu söylemişti, VSAT'da forumun yer aldığı ip bloğu banlı olabilir. Bunu direkt yöneticilere danışmanızı öneririm hocam
    20 Gün sonra neredeyse 8-9 ay kalacağım burada ttnet telekom neyse almanyada vsat'da aynı.

    o yüzden bir kontrol yapılması gerekiyor diye düşünüyorum.

    @coÅŸkun;
  • 13-04-2019, 02:43:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şu anda berlindeyim. Foruma girebilmek için İstanbul'da bulunan bilgisayarımı kullanıyorum. Engelleme forum kaynaklı olduğunu söylüyorlar. Servis sağlayıcı ile görüştüm domain adına kadar kontrol ettiler Vsat üzerinden foruma giriş sağlanmıyor bu sorunu forumda kim çözebilir