Hafta sonunda Almanya'daydım. VSAT Satellite kullanıyoruz. iDirect ve Magenta üzerinden bile foruma erişemedim.
Almanya üzerinde bir engelleme mi mevcut?
Şu anda berlindeyim. Foruma girebilmek için İstanbul'da bulunan bilgisayarımı kullanıyorum. Engelleme forum kaynaklı olduğunu söylüyorlar. Servis sağlayıcı ile görüştüm domain adına kadar kontrol ettiler Vsat üzerinden foruma giriş sağlanmıyor bu sorunu forumda kim çözebilir
Foruma EriÅŸim Sorunu(Almanya)
3
●403
- 11-04-2019, 20:21:28Elsauhal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşımda bunu söylemişti, VSAT'da forumun yer aldığı ip bloğu banlı olabilir. Bunu direkt yöneticilere danışmanızı öneririm hocam - 11-04-2019, 20:44:17Üyeliği durduruldu20 Gün sonra neredeyse 8-9 ay kalacağım burada ttnet telekom neyse almanyada vsat'da aynı.rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o yüzden bir kontrol yapılması gerekiyor diye düşünüyorum.
@coşkun; - 13-04-2019, 02:43:56Üyeliği durdurulduŞu anda berlindeyim. Foruma girebilmek için İstanbul'da bulunan bilgisayarımı kullanıyorum. Engelleme forum kaynaklı olduğunu söylüyorlar. Servis sağlayıcı ile görüştüm domain adına kadar kontrol ettiler Vsat üzerinden foruma giriş sağlanmıyor bu sorunu forumda kim çözebilir