Elsauhal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hafta sonunda Almanya'daydım. VSAT Satellite kullanıyoruz. iDirect ve Magenta üzerinden bile foruma erişemedim.

Almanya üzerinde bir engelleme mi mevcut?

Bir arkadaşımda bunu söylemişti, VSAT'da forumun yer aldığı ip bloğu banlı olabilir. Bunu direkt yöneticilere danışmanızı öneririm hocam