rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşımda bunu söylemişti, VSAT'da forumun yer aldığı ip bloğu banlı olabilir. Bunu direkt yöneticilere danışmanızı öneririm hocam
20 Gün sonra neredeyse 8-9 ay kalacağım burada ttnet telekom neyse almanyada vsat'da aynı.

o yüzden bir kontrol yapılması gerekiyor diye düşünüyorum.

@coşkun;