Hafta sonunda Almanya'daydım. VSAT Satellite kullanıyoruz. iDirect ve Magenta üzerinden bile foruma erişemedim.

Almanya üzerinde bir engelleme mi mevcut?

Şu anda berlindeyim. Foruma girebilmek için İstanbul'da bulunan bilgisayarımı kullanıyorum. Engelleme forum kaynaklı olduğunu söylüyorlar. Servis sağlayıcı ile görüştüm domain adına kadar kontrol ettiler Vsat üzerinden foruma giriş sağlanmıyor bu sorunu forumda kim çözebilir