• 27-03-2019, 22:00:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Resim yukledım
  • 27-03-2019, 22:10:41
    #11
    Kapı ebatı büyük tekerler yetersiz kalabilir ama tekerler ve raylar kesinlikle yaglanmali birde abi kapida sıkısıklık olabilir onada bak ama öncelik tekerlerin ve raylarin yaglanmasi gerisi sonraki iş kucuk bi motor ve elektronik uzaktan kumanda devresiyle cözülür

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-03-2019, 22:17:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    exc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapı ebatı büyük tekerler yetersiz kalabilir ama tekerler ve raylar kesinlikle yaglanmali birde abi kapida sıkısıklık olabilir onada bak ama öncelik tekerlerin ve raylarin yaglanmasi gerisi sonraki iş kucuk bi motor ve elektronik uzaktan kumanda devresiyle cözülür

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam çok yağladım işe yaramıyor. Gittim koçtaştan özel yağ aldım. boya yapar gibi yağa buladım yine banamısın demedi. en fazla 3 gün dayanıyor 4. gün yine aynı.
  • 27-03-2019, 22:18:41
    #13
    Hocam motor kısmı nerede...
    Motorun kafasındaki çark ile devri 2 katına çıkarsanız yeterli olmaz mı?
  • 27-03-2019, 22:23:51
    #14
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok yağladım işe yaramıyor.
    O kapıya daha önce birileri ufaktan tampon v.s. dokundu mu?

    İmalat hatasıda olabilir. Büyük ihtimalle kapı kasıyor.
    Ortaya 3. bir tekerler kaynatmak biraz faydası olabilir. (Alt değil) Üst kısımda bulunan sürgü tekerlekleri rahat dönüyor mu?

    Bunları kontrol etmelisiniz. Bunları kontrol etmek için yinede bir ustanın bakması daha iyi. En azından mastarla kapı gönyelerini kontrol edebilir.
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha once kımsenın dokundugunu sanmıyorum. Bildim bileli bu şekilde bu kapı. Üst kısımdaki tekerlere hiç bakmadım açıkçası. sorun altta diye düşündüm hep. Çünkü yağladığım zaman ilk bir kaç gün güzel açılıyor.

    Ne ustası bakar buna peki? Yakında bir yerde bir araştırayım.
    Üstte bulunan denge tekerlerini kontrol etmelisiniz.
    Hem alt tekerlerin gezdiği profil yada kapı komple kasıyorda olabilir. (Kapıyı hafif açıp önüne geçip askerde ki gibi göz hizası yaparsanız eğrilik varmı görülür.)

    Ferforje ustası, Demirci, Kaynakçı artık ne derseniz

    Kapı ağır diye beğenmiyorsunuz ama Profil yerine Ferforje daha iyidir. Pahalıdır. Çürümesi profile göre oldukça geç olur. (Hiç boyamazsanız bile.)
  • 27-03-2019, 22:30:41
    #15
    Hocam dedigim gibi en basit cozumu motorla ac kapa sistemi tekerler bariz aşınmış bellide arkadaşların dedigi gibi kasma vs olabilir bir ustaya baktirmak daha mantikli

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-03-2019, 22:30:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam motor kısmı nerede...
    Motorun kafasındaki çark ile devri 2 katına çıkarsanız yeterli olmaz mı?
    Motorlu değil hocam manual bu. elle iktiriyorum.

    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kapıya daha önce birileri ufaktan tampon v.s. dokundu mu?

    İmalat hatasıda olabilir. Büyük ihtimalle kapı kasıyor.
    Ortaya 3. bir tekerler kaynatmak biraz faydası olabilir. (Alt değil) Üst kısımda bulunan sürgü tekerlekleri rahat dönüyor mu?

    Bunları kontrol etmelisiniz. Bunları kontrol etmek için yinede bir ustanın bakması daha iyi. En azından mastarla kapı gönyelerini kontrol edebilir.
    Daha once kımsenın dokundugunu sanmıyorum. Bildim bileli bu şekilde bu kapı. Üst kısımdaki tekerlere hiç bakmadım açıkçası. sorun altta diye düşündüm hep. Çünkü yağladığım zaman ilk bir kaç gün güzel açılıyor.

    exc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dedigim gibi en basit cozumu motorla ac kapa sistemi tekerler bariz aşınmış bellide arkadaşların dedigi gibi kasma vs olabilir bir ustaya baktirmak daha mantikli

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ne ustası bakar buna peki? Yakında bir yerde bir araştırayım.

    Çok teşekkür ediyorum hepinize.
  • 27-03-2019, 22:31:48
    #17
    gördüğüm kadarıyla alt ray köşebent dikey şeklinde. ve teker konik şeklinde. köşebendi pramit gibi üçgen sırtı yukarı bakarsa sorununuz düzelir.
  • 27-03-2019, 22:36:45
    #18
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorlu değil hocam manual bu. elle iktiriyorum.







    Daha once kımsenın dokundugunu sanmıyorum. Bildim bileli bu şekilde bu kapı. Üst kısımdaki tekerlere hiç bakmadım açıkçası. sorun altta diye düşündüm hep. Çünkü yağladığım zaman ilk bir kaç gün güzel açılıyor.







    Ne ustası bakar buna peki? Yakında bir yerde bir araştırayım.



    Çok teşekkür ediyorum hepinize.
    Demir doğrama ustasi bakar

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi