Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motorlu değil hocam manual bu. elle iktiriyorum.







Daha once kımsenın dokundugunu sanmıyorum. Bildim bileli bu şekilde bu kapı. Üst kısımdaki tekerlere hiç bakmadım açıkçası. sorun altta diye düşündüm hep. Çünkü yağladığım zaman ilk bir kaç gün güzel açılıyor.







Ne ustası bakar buna peki? Yakında bir yerde bir araştırayım.



Çok teşekkür ediyorum hepinize.
Demir doğrama ustasi bakar

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi