Hocam motor kısmı nerede...

Motorun kafasındaki çark ile devri 2 katına çıkarsanız yeterli olmaz mı?
Motorlu değil hocam manual bu. elle iktiriyorum.
O kapıya daha önce birileri ufaktan tampon v.s. dokundu mu?
İmalat hatasıda olabilir. Büyük ihtimalle kapı kasıyor.
Ortaya 3. bir tekerler kaynatmak biraz faydası olabilir. (Alt değil) Üst kısımda bulunan sürgü tekerlekleri rahat dönüyor mu?
Bunları kontrol etmelisiniz. Bunları kontrol etmek için yinede bir ustanın bakması daha iyi. En azından mastarla kapı gönyelerini kontrol edebilir.
Daha once kımsenın dokundugunu sanmıyorum. Bildim bileli bu şekilde bu kapı. Üst kısımdaki tekerlere hiç bakmadım açıkçası. sorun altta diye düşündüm hep. Çünkü yağladığım zaman ilk bir kaç gün güzel açılıyor.
Hocam dedigim gibi en basit cozumu motorla ac kapa sistemi tekerler bariz aşınmış bellide arkadaşların dedigi gibi kasma vs olabilir bir ustaya baktirmak daha mantikli
SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ne ustası bakar buna peki? Yakında bir yerde bir araştırayım.
Çok teşekkür ediyorum hepinize.