exc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapı ebatı büyük tekerler yetersiz kalabilir ama tekerler ve raylar kesinlikle yaglanmali birde abi kapida sıkısıklık olabilir onada bak ama öncelik tekerlerin ve raylarin yaglanmasi gerisi sonraki iş kucuk bi motor ve elektronik uzaktan kumanda devresiyle cözülür

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam çok yağladım işe yaramıyor. Gittim koçtaştan özel yağ aldım. boya yapar gibi yağa buladım yine banamısın demedi. en fazla 3 gün dayanıyor 4. gün yine aynı.