Pazar günü hepsiburada'dan halı saha ayakkabısı siparişi ettim, pazartesi çıktı salı günü Kayseri'ye geldi. Çarşamba kesin elinizde olur dedi ve tüm gün evde bekledim. Bugün müşteri hizmetlerini arıyorum diyorum ki şubeniz ile iletişime geçip ne zaman alacağıma dair bilgi verebilir misiniz diyorum;
O bilgiyi biz veremiyoruz maalesef diyor, araç arıza yapmış o nedenle getirilememiş diyor. Böyle bir şey olabilir mi? Dışarıda işim var, annem cenaze evine gitti adamlar kargoyu getirirler belki diye bekliyorum...
Sürat Kargo'da Çalışan Var Mı?
8
●481
- 14-03-2019, 12:54:22Ben sürat kargodan birşey geleceği zaman gidip şubeden alıyorum eve getirmeleri 1 haftayı buluyor. Eve gelmeden evde yok demeleri de cabası. Tavsiyem şube yakın ise oraya gitmen.
- 14-03-2019, 13:01:00İnsanlık hali olabilir ama firma kurumsal hocam. Beni evde bulamasınlar (teslim tarihinden sonra) gelip şubeden alın diyorlar. Şube bana çok ters kalıyor, arabam yok ve bu nedenle gidebileceğim bir durum yok. Hocam ben çalışanlardan şikayetçi değilim, firma yeterince çalışan almıyor 1 adamdan 3 kişilik iş bekliyorlar (genel olarak tüm firmalar böyle) adam ne yapsın? Hangisine yetişsin? Ben çalışan, emek harcayan insanlara ağzımı açamam.yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat müşteri temsilcisine diyorum ki; bana sahabiye şubenizi bağlayın ben bir konuşayım, normal de şoförün numarasına kadar veren firmalar var (MNG vb.) ama şubeye dahi bağlanamıyorum. Annem cenaze evine gittik ben iki gündür evde kargo bekliyorum... ben sadece bana söz verilmiş olan teslim tarihine bakarım. Bir ticaret yapacağım zaman adamı mahçup etmeyeyim diye dakikaların hesabını yaparım ki; hemen işini halledeyim diye. - 14-03-2019, 13:01:02Sürat kargoda çalışmıyorum da hocam bizde e-ticaret alanındayız. Gönderim yaptığım şubedeki araç motor yaktı 1 günlük bir gecikme yaşadık olabiliyor bu tarz durumlar.
- 14-03-2019, 13:02:08İnsanları e-ticaretten uzaklaştıran bir sebepte bu kargo firmalarıdır. (eve gelmeden evde yoktunuz derler, kargonuzu başka kişilere teslim edip giderler haber vermezler, geldiklerinde evde yoksanız aramaları gerekiyor aramazlar, daha yeni bi kargom evde olmadığım için geri gitti ve kargo iade oldu ben bunları hepsiburadanın siparişlerim bölümünden izledim ne arayan oldu ne soran bazıları şubeye çağırırdı bunlar (sürat kargo) ona bile tenezzül etmediler..)
- 14-03-2019, 13:09:29Sonuna kadar katılıyorum. Kapımın çaldığını bilmem, telefonumu aradıklarını bilmeme evde yoktunuz sms'i gelir. Çıldırmamak elde değil... ben bu tarz işlere gıcık oluyorum, saat 2'ye geliyor dışarıda halletmem gereken işler var dışarı çıkamıyorum hocam.Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2019, 13:19:39Genelde sürat ile olan yerleri tercih etmiyorum. Normalde diğer kargo firmalarıyla istanbuldan ankaraya 1 günde gelen ürün süratle 3-4 günü buluyor. adı sürat ama hızı kaplumbağaTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle