yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlık hali hocam olamaz mı?
İnsanlık hali olabilir ama firma kurumsal hocam. Beni evde bulamasınlar (teslim tarihinden sonra) gelip şubeden alın diyorlar. Şube bana çok ters kalıyor, arabam yok ve bu nedenle gidebileceğim bir durum yok. Hocam ben çalışanlardan şikayetçi değilim, firma yeterince çalışan almıyor 1 adamdan 3 kişilik iş bekliyorlar (genel olarak tüm firmalar böyle) adam ne yapsın? Hangisine yetişsin? Ben çalışan, emek harcayan insanlara ağzımı açamam.

Fakat müşteri temsilcisine diyorum ki; bana sahabiye şubenizi bağlayın ben bir konuşayım, normal de şoförün numarasına kadar veren firmalar var (MNG vb.) ama şubeye dahi bağlanamıyorum. Annem cenaze evine gittik ben iki gündür evde kargo bekliyorum... ben sadece bana söz verilmiş olan teslim tarihine bakarım. Bir ticaret yapacağım zaman adamı mahçup etmeyeyim diye dakikaların hesabını yaparım ki; hemen işini halledeyim diye.