Pazar günü hepsiburada'dan halı saha ayakkabısı siparişi ettim, pazartesi çıktı salı günü Kayseri'ye geldi. Çarşamba kesin elinizde olur dedi ve tüm gün evde bekledim. Bugün müşteri hizmetlerini arıyorum diyorum ki şubeniz ile iletişime geçip ne zaman alacağıma dair bilgi verebilir misiniz diyorum;
O bilgiyi biz veremiyoruz maalesef diyor, araç arıza yapmış o nedenle getirilememiş diyor. Böyle bir şey olabilir mi? Dışarıda işim var, annem cenaze evine gitti adamlar kargoyu getirirler belki diye bekliyorum...