İnsanları e-ticaretten uzaklaştıran bir sebepte bu kargo firmalarıdır. (eve gelmeden evde yoktunuz derler, kargonuzu başka kişilere teslim edip giderler haber vermezler, geldiklerinde evde yoksanız aramaları gerekiyor aramazlar, daha yeni bi kargom evde olmadığım için geri gitti ve kargo iade oldu ben bunları hepsiburadanın siparişlerim bölümünden izledim ne arayan oldu ne soran bazıları şubeye çağırırdı bunlar (sürat kargo) ona bile tenezzül etmediler..)
Sonuna kadar katılıyorum. Kapımın çaldığını bilmem, telefonumu aradıklarını bilmeme evde yoktunuz sms'i gelir. Çıldırmamak elde değil... ben bu tarz işlere gıcık oluyorum, saat 2'ye geliyor dışarıda halletmem gereken işler var dışarı çıkamıyorum hocam.