Merhaba değerli R10 üyeleri, sizi hayatınız boyunca hiç köpek kovaladı mı?
Bugün parmak uçlarıma kadar titreyip, kafamdan aşağı kaynar suların döküldüğünü hissettim desem yeridir. Dizlerimin bağı çözüldü
Hayvanları seviyorum, çokta severim birçok kişi bilir ama saldıran köpeğe karşı Tevfik olur usain bolt. Ama bu sefer koşamadım, anlam veremedim, dona kaldım
Beni kovaladı arkadaşlarla gidiyordum onları kovalamadı benim peşimden koştu ama sonda ayakkabıma kafası mı ne eli dokundu o an bi korku geldi yiyecek sandım küçüktüm o zamanlar . İnsanlar bir şey yapmasa yemişti şimdiye beni
12 yıl önce bir kış günü abimle beraber okula giderken arkamızda 3 tane köpek bize koşarak yaklaştığını görünce hemen yol kenarındaki bir evin çatısına çıkmıştık. (Çatısı dediğim köy evlerinin merdiven ile çıkılan genelde erzakların konduğu yerden bahsediyorum.) Çatınında kapınısı kapatmıştık. Kapı aralığından baktığımızda 3 köpekte ayak izlerimizi kokulayıp bizi bulmaya çalışıyorlardı. Tabi bizi bulamadılar. 5 dakika sonra 3 üde kayboldu. Ardından saklandığımız yerden çıkıp okula gitmiştik. Ne korkumuştuk anlatamam. Bulsalar parçalayacaklardı belkide. Benimde böyle bir anım var işte.
Küçükken başıma gelmişti, bisiklet sürüyordum sinirli bir köpekti yanından geçmekle geçmemek arasında kararsız kaldım en son geçtim geçmez olaydım nefesindeki sıcaklığı bacağımda hissetmiştim. Allahtan ısıramadı
Gecenin bir yarısı sanayinin başı boş köpekleri kovaladıgında kaçaçak yer bulamayınca kendimi kapalı bi dükkanın kepenklerinin en üstünde bulmustum yukardan ben köpeklere bakıyordum onlarda bana neyseki taksici abiler kovalamıştı
Bir gün evin önüne 10 tane sokak köpeği üşüşmüş tam da evin kapısının önünde. Durdum baktım onlar bana baktı. Yavaşta taşı aldım elime. Allah Allah diyip taşı fırlatıp üzerlerine koşunca ne olduğunu anlayamadım kaçtılar 😂😂😂
Tabi o gazla aniden eve sızdım tabi. 🤯