12 yıl önce bir kış günü abimle beraber okula giderken arkamızda 3 tane köpek bize koşarak yaklaştığını görünce hemen yol kenarındaki bir evin çatısına çıkmıştık. (Çatısı dediğim köy evlerinin merdiven ile çıkılan genelde erzakların konduğu yerden bahsediyorum.) Çatınında kapınısı kapatmıştık. Kapı aralığından baktığımızda 3 köpekte ayak izlerimizi kokulayıp bizi bulmaya çalışıyorlardı. Tabi bizi bulamadılar. 5 dakika sonra 3 üde kayboldu. Ardından saklandığımız yerden çıkıp okula gitmiştik. Ne korkumuştuk anlatamam. Bulsalar parçalayacaklardı belkide. Benimde böyle bir anım var işte.