Sizi Hiç Köpek Kovaladı Mı?
41
●1.720
- 12-03-2019, 23:28:25Hocam çömelene de saldırıyorlar, bizzat test edilip onaylandı. Babam zamanında demişti bir şey yapmaz diye, bir köyde saldırıyordu aklıma geldi çömeldim, sırtımdaki kabanımdan tutup ağzıyla girişti bana resmen, sahibi gelmese çene, diş dalacaktı yeminle.
- 12-03-2019, 23:29:01O zamanlar liseden yeni mezun olmuş, yazın evime yakın iş yerinde çalışıyorum gece vardiyasındayım.
Sevgilide yapmışım ama atarlı giderliyim birde çevremiz küçük BEYKOZ bilen bilir herkes tanıyor neyse sevgilimi gece vardiyasından çıktık eve yürüme mesafesi 2 dakika bende evinin oradan servise biniyorum
Neyse gece çıktık 30 saniye geçmeden arkamız da ve önümüz de bir sürü köpek belirdi, yer ise AKBABA orman içinde o an kıza baktım köpeklere baktım saldırıyorlar şerefsizler neyse kızı yol kenarına itip kendim başladım koşmaya neredeyse 10 dakika koştum merkeze inmiştim arkama bakınca köpek filan kalmamıştı
Sevgilim mi nasıl anladı ise bilmiyorum onu korumak için çalılıkların arasına ittiğimi sanıp peşime köpekleri takmışım söz de ama gerçekte altıma kaçırdığımı iyi biliyorum.
(Not köpekler ayağa kalksa 1.90 boyunda adamım benim boyumda olurlar domuz avlıyorlar düşünün ) - 12-03-2019, 23:29:42Üstad yemek yiyen hayvan gördüğümde bu yemek yiyen hayvan kuş dahi olsa yolumu değiştiririm rahatsız olmasın diye, nasıl büyüttülerse köpeği arabaya bile saldırıyorarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2019, 23:33:21Tevfik bu korku seni projenden vazgeçirmesin 😊 2 Gündür sayende iyi gülüyorum hayırlısı olsun bakalım 😂😂
- 12-03-2019, 23:35:06Yolumdan asla dönmem, eğer öldürmeyip sağ bırakırsa biraz askıya alınabilirSerkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Edit: aslında o zamanda güzel reklam olur, hayvanlar.net sitesinin sahibi saldırıya uğradı köpekler tarafından. Vasiyetimdir eğer hayvanlar tarafından parçalanırsam site tutsun
- 12-03-2019, 23:39:32beni de kopek ısırmıştı iki kolumdan ama iyi patakladim hayvani
- 12-03-2019, 23:40:27lise de okurken ozamanda pansiyonda yatılı kalıyordum Kastamonu Küre'de. Cumartesi akşam üstü pansiyonun oralarda dolaşırken köpek havlayınca ürktüm kaçtım
Kaçmasaydım kovalamazdı ama kaçınca tüm köpekler kovaladı. Hayatımda ilk defa topuklarım k.çıma değerek koştugum o anı unutmam.
şaka bir yana ben de tırsarım daha önce çok kovalamışlığı var.