O zamanlar liseden yeni mezun olmuş, yazın evime yakın iş yerinde çalışıyorum gece vardiyasındayım.
Sevgilide yapmışım ama atarlı giderliyim birde çevremiz küçük BEYKOZ bilen bilir herkes tanıyor neyse sevgilimi gece vardiyasından çıktık eve yürüme mesafesi 2 dakika bende evinin oradan servise biniyorum
Neyse gece çıktık 30 saniye geçmeden arkamız da ve önümüz de bir sürü köpek belirdi, yer ise AKBABA orman içinde o an kıza baktım köpeklere baktım saldırıyorlar şerefsizler neyse kızı yol kenarına itip kendim başladım koşmaya neredeyse 10 dakika koştum merkeze inmiştim arkama bakınca köpek filan kalmamıştı
Sevgilim mi nasıl anladı ise bilmiyorum onu korumak için çalılıkların arasına ittiğimi sanıp peşime köpekleri takmışım söz de ama gerçekte altıma kaçırdığımı iyi biliyorum.
(Not köpekler ayağa kalksa 1.90 boyunda adamım benim boyumda olurlar domuz avlıyorlar düşünün )