lise de okurken ozamanda pansiyonda yatılı kalıyordum Kastamonu Küre'de. Cumartesi akşam üstü pansiyonun oralarda dolaşırken köpek havlayınca ürktüm kaçtım
Kaçmasaydım kovalamazdı ama kaçınca tüm köpekler kovaladı. Hayatımda ilk defa topuklarım k.çıma değerek koştugum o anı unutmam.