Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba değerli R10 üyeleri, sizi hayatınız boyunca hiç köpek kovaladı mı?

Bugün parmak uçlarıma kadar titreyip, kafamdan aşağı kaynar suların döküldüğünü hissettim desem yeridir. Dizlerimin bağı çözüldü

Hayvanları seviyorum, çokta severim birçok kişi bilir ama saldıran köpeğe karşı Tevfik olur usain bolt. Ama bu sefer koşamadım, anlam veremedim, dona kaldım
Beni kovaladı arkadaşlarla gidiyordum onları kovalamadı benim peşimden koştu ama sonda ayakkabıma kafası mı ne eli dokundu o an bi korku geldi yiyecek sandım küçüktüm o zamanlar . İnsanlar bir şey yapmasa yemişti şimdiye beni