• 11-03-2019, 02:15:00
    #19
    Bir aralar hatırlarsınız Kabataş'ta da deri kıyafetli arkadaşlar görülmüştü...
  • 11-03-2019, 02:37:39
    #20
    Olayı bilmiyorum ama İnanmıyorsan saygı göster diyenlere gülüyorum. Kuranda inanmayanlar için türlü hakaret ve tehditler varken, nasıl saygı bekleniyor anlamış değilim.
  • 11-03-2019, 04:23:49
    #21
    Ezanı bastırmak için ıslıkların çalındığını (oradaki genel kişiler tarafından) düşünmüyorum. Ancak ezan okunduğunda 5 dakika da olsa susulmalıydı. Öte yandan diğer grubun yaptıkları da yanlış. Ülkemizde dönen oyunları bir anlayabilsek diyeceğim de, iş işten geçmiş ne yazık ki. Her iki grubun (genelinin) Türk vatandaşı olduğundan da şüpheliyim. Allah yardım etsin ne diyelim gerçekten yazık. Cumhurbaşkanından muhafelet liderlerine, siyasetçilerinden- sanatçılarına ve halkına kadar hepimiz bitik durumdayız
  • 11-03-2019, 20:06:47
    #22
    Bilen de konuşmuş bilmyeyen de konuşmuş. Bilmeyen bir de araştırmadan konuşmuş.
    1 ) Oradaki ıslıklama ezan okunduğu için değil. Polise karşı yapılan bir eylem. Islıklama eylemi ezan okunmaya başlamadan önce başlıyor.
    2 ) Yukarıdan kamera ile çekmek ve aşağıda o insanların arasında olmak farklı şeyler. Aşağıda o kadar insanın aynı anda ıslık çaldığı bir ortamda ezan sesinin duyulabilmesi çok da mümkün değil. İki tane uyduruk kolondan müzik çalınan düğünde bile ezan sesini duymuyorsun dışarıdan birisi uyarmadığı sürece.
    3 ) Varsayalım ki duydular ama yine de devam ettiler bırakmadılar ıslık çalmayı. Eee ne olmuş yani bırakmadılarsa ? Bırakmak zorundalar mı ? Hani dinde zorlama yoktu.
    4 ) Ülkede hristiyana , yahudiye , deiste , ateiste , kadına , hayvana saygı gösteriyor musun ki senin değerlerine saygı gösterilmesini bekliyorsun ?
    5 ) Ezan okunurken hak yiyorsun , çalıyorsun , her türlü pisliği yapıyorsun saygısızlık olmuyor da oradaki insanlar ıslığı kesmeyince mi saygısızlık oluyor ?
  • 11-03-2019, 23:54:11
    #23
    PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilen de konuşmuş bilmyeyen de konuşmuş. Bilmeyen bir de araştırmadan konuşmuş.
    1 ) Oradaki ıslıklama ezan okunduğu için değil. Polise karşı yapılan bir eylem. Islıklama eylemi ezan okunmaya başlamadan önce başlıyor.
    2 ) Yukarıdan kamera ile çekmek ve aşağıda o insanların arasında olmak farklı şeyler. Aşağıda o kadar insanın aynı anda ıslık çaldığı bir ortamda ezan sesinin duyulabilmesi çok da mümkün değil. İki tane uyduruk kolondan müzik çalınan düğünde bile ezan sesini duymuyorsun dışarıdan birisi uyarmadığı sürece.
    3 ) Varsayalım ki duydular ama yine de devam ettiler bırakmadılar ıslık çalmayı. Eee ne olmuş yani bırakmadılarsa ? Bırakmak zorundalar mı ? Hani dinde zorlama yoktu.
    4 ) Ülkede hristiyana , yahudiye , deiste , ateiste , kadına , hayvana saygı gösteriyor musun ki senin değerlerine saygı gösterilmesini bekliyorsun ?
    5 ) Ezan okunurken hak yiyorsun , çalıyorsun , her türlü pisliği yapıyorsun saygısızlık olmuyor da oradaki insanlar ıslığı kesmeyince mi saygısızlık oluyor ?
    4 nolu madde için konuşayım, hocam öyle bir konuşmuşsun ki Müslümanlar sanki kilise baskını yapıyor bu ülkede. Osmanlı Devleti'nden bu yana bu topraklar, gayrimüslimlerin rahatça yaşayabildiği topraklardandır özellikle İstanbul.
  • 12-03-2019, 02:10:02
    #24
    Yanlışın var hocam. Kilise baskını yapılmıyor ama gidip kilisenin kapısına duvarına yazılar/tehditler yazılabiliyor. Ayrıca sadece hristiyan olarak da düşünme. Türkiyedeki müslümanlara sor çok büyük bir çoğunluğu yahudileri lanetli görür. Bu ülkede ateist olduğu için dayak yiyen insanlar var hocam. Bu ülkede sırf ramazan ayı olduğu için cafede oturup birasını içen insanlar dayak yedi. Dinde zorlama yok diyorsun ama ramazanda içki içemezsin diye insan dövüyorsun. Bırakın içkiyi ramazanda dışarıda bir şeyler yiyip içtiği için her sene insanlar dayak yemiyor mu ? Evet kilise basılmadı ama içeride içki içiyorlar diye plakçı bastılar. O mis sokakta yürüyen tayfanın kadınlara karşı nasıl tavırlar sergilediğini , kadınlara nasıl baktığını çok iyi biliyoruz. Yok kadın okumazmış , yok kadın şöyle yapmaz yok böyle yapmaz , kadını dövebilirsin falan falan. Bu ülkede mesela elin gâvuru diye bir tabir var. Bırakın gayrimüslümleri bu ülkedeki alevilere karşı olan bakışı , yaklaşımı inceleseniz zaten anlayacaksınız. İnsanlar öldürülüyor ve bu ölen insanlar sırf alevi olduğu için iyi oldu demiyorlar mı? Bir müslüman kalkıp incil için değiştirilmiş bu , insanlar yazdı bunu , kendi çıkarlarına göre değiştirdiler , uydurma bu diyebiliyor. Hadi geçin de bir müslümanın karşısına bunları söyleyin.

    O sizin bahsettiğiniz gayrimüslümlere , kadınlara , hayvanlara yani kısaca kendin dışındakilere saygı gösterme dönemi Türk müslümanlığı dönemindeydi. Türkiye artık Arap müslümanlığı yaşıyor.

    Ek olarak ben diğer dinleri yada diğer ülkelerde yaşayan insanları savunmuyorum. Diğer dinlerde ve ülkelerde de bizdekine benzer durumlar elbette var. Ben şu an bizim ülkemiz üzerindeki durumu konuşuyorum.
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 nolu madde için konuşayım, hocam öyle bir konuşmuşsun ki Müslümanlar sanki kilise baskını yapıyor bu ülkede. Osmanlı Devleti'nden bu yana bu topraklar, gayrimüslimlerin rahatça yaşayabildiği topraklardandır özellikle İstanbul.
  • 12-03-2019, 03:04:43
    #25
    Asıl görüntüleri bu cuma yayınlayacaklarmış. Deri giysili falan elemanlar varmış olayın içinde.

    Pardon ya karıştırdım. Bu kabataş olayı idi değilmi.

    doğruluk müslümanın şiârıdır¸ müslümanlık göstergesidir. yalancılık ise münâfığın şiârıdır¸ nifak göstergesidir. bu yüzden müslüman asla yalan söylemez¸ yalana pirim vermez¸ yalan yere yemin etmez ve yalancı şahitlik yapmaz. aynı şekilde o¸ yalanın katmerlisi olan iftirâdan da uzak durur.