• 11-03-2019, 00:11:10
    #10
    8 Mart’ta Taksim’deki gece yürüyüşünü kastederek, "Ezana ıslıklarla terbiyesizlik ettiler" ardından sarıklı ve cübbeli bir grup Taksim’de toplandı ve “Ezana uzanan eller kırılsın” sloganlarını attı.
    Olay, akşam saatlerinde Taksim İstiklal Caddesi’nde bulunan Mis Sokak’ta meydana geldi. Cübbeli ve sarıklı bir grup tekbir getirerek, “Ezana uzanan eller kırılsın” sloganlarını attı ve barların bulunduğuı yerde yürüyüş yaptı. Ellerinde Türk bayrağı da taşıyan gruba polisin engel olmaması tepki çekti.

    böyle birşey okudum alıntı yapcaktım ama soğuktur
  • 11-03-2019, 00:14:12
    #11
    Detaylarını bilmiyorum ama şöyle birşey var inan yada inanma farketmez bir insan ezanı niye ıslıklar arkadaş cidden saçmalık. Art niyet olmadan böyle birşey olmasının imkanı yok. Ne bekliyosun yani müslüman bir ülkede ezanımı yasaklasınlar ?
  • 11-03-2019, 00:20:01
    #12
    Ben hayatımda bu kadar yalan dolan görmedim. Ezanı ıslıklamışlarmış daha ezan başlamadan önce ıslıkların çalındığını gösteren video çıktı kes biç ezanı ıslıkladılar de.
  • 11-03-2019, 00:21:24
    #13
    sgcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylarını bilmiyorum ama şöyle birşey var inan yada inanma farketmez bir insan ezanı niye ıslıklar arkadaş cidden saçmalık. Art niyet olmadan böyle birşey olmasının imkanı yok. Ne bekliyosun yani müslüman bir ülkede ezanımı yasaklasınlar ?
    Benim'de tek savunduğum budur ya inanmıyorsun sevmiyorsun ama bari saygı göster saygı göstermezsen saygıda göremezsin ne olursa olsun her konuda böyledir.
  • 11-03-2019, 00:21:28
    #14
    Seçim geliyor insanları ötekileştireceksin böleceksin. Bunun en kolay yoluda dindir. Videoyuyu baştan izledim ısliklamalar ezandan önce başlıyor ezana yönelik olduğunu sanmiyorum. Ancak ülkede iftira atmak o kadar kolay ki yazık. Bu ülkeye çok büyük zararlar veriyorlar.
  • 11-03-2019, 00:30:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 Mart’ta Taksim’deki gece yürüyüşünü kastederek, "Ezana ıslıklarla terbiyesizlik ettiler" ardından sarıklı ve cübbeli bir grup Taksim’de toplandı ve “Ezana uzanan eller kırılsın” sloganlarını attı.
    Olay, akşam saatlerinde Taksim İstiklal Caddesi’nde bulunan Mis Sokak’ta meydana geldi. Cübbeli ve sarıklı bir grup tekbir getirerek, “Ezana uzanan eller kırılsın” sloganlarını attı ve barların bulunduğuı yerde yürüyüş yaptı. Ellerinde Türk bayrağı da taşıyan gruba polisin engel olmaması tepki çekti.

    böyle birşey okudum alıntı yapcaktım ama soğuktur
    polis engel olmadı degil plastik mermi ve biber gazı kullandı !!
  • 11-03-2019, 00:35:06
    #16
    cennetfm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polis engel olmadı degil plastik mermi ve biber gazı kullandı !!
    yazılanı kopyaladım alıntı yapıcaktım ama başlık vs siyasi giriş vardı
  • 11-03-2019, 01:56:27
    #17
    Ezan okunurken saygısızlık yapılırsa sevmem işçiler çalışırken bile sinirleniyorum. Sonra kendime bakıyorum susmaya karar veriyorum Mevlana hazretleri ezan okunduğu zaman ayağa kalkarmış.

    Bende uzanıyorsam pek dikkate almıyorum ne yazık ki. Yapılan yanlışta olsa karşılık verilecek tepki gösterilecek büyütülecek bir durum olmamalı. Ama ezan okunurken de ne bileyim neyin derdindesiniz arkadaş ıslık çaldınız da ne oldu. Aynı kadınlığı kocalarınız sizi ezerken de gösterseniz.

    Şimdi ezan okunurken öncesinden başlamış olabilirler ama ne değişiyor onu anlamıyorum ezanı duymadınız mı. Buradaki hata da bu, ülkede ki yanlışta bu. Kendi değerlerimizi savunduklarımızı yine savunduğumuzu iddia ettiğimiz başka değerler uğruna ayaklar altına alabiliyoruz ve bunu herkes yapıyor kimse kimseden farklı değil.

    Düşünün bakalım benzer hadise İstiklal Marşı okunurken olsa tepkisiz mi kalacağız. Önce başlamış sonra başlamış geçelim bunları bizim hiçbir şeye saygımız kalmadı.
  • 11-03-2019, 02:07:54
    #18
    İki gereksiz hareket.

    Kadın - erkek eşitliğine dayanan aslen çok güzel bir şey olan feminizm hareketinin savunucuları feministlerin ezanla ne derdi var ki ıslıklarlar?
    Bu insanlar neden ciddiye alıp da sokağa dökülürler?

    Türkiye'de bazı şeyler için birinin "hadi" demesi yetiyor, sonra arkasından binlercesi ne yaptığını neden yaptığını bilmeden peşine takılıyor.