İki gereksiz hareket.
Kadın - erkek eşitliğine dayanan aslen çok güzel bir şey olan feminizm hareketinin savunucuları feministlerin ezanla ne derdi var ki ıslıklarlar?
Bu insanlar neden ciddiye alıp da sokağa dökülürler?
Türkiye'de bazı şeyler için birinin "hadi" demesi yetiyor, sonra arkasından binlercesi ne yaptığını neden yaptığını bilmeden peşine takılıyor.