sgcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylarını bilmiyorum ama şöyle birşey var inan yada inanma farketmez bir insan ezanı niye ıslıklar arkadaş cidden saçmalık. Art niyet olmadan böyle birşey olmasının imkanı yok. Ne bekliyosun yani müslüman bir ülkede ezanımı yasaklasınlar ?
Benim'de tek savunduğum budur ya inanmıyorsun sevmiyorsun ama bari saygı göster saygı göstermezsen saygıda göremezsin ne olursa olsun her konuda böyledir.