Ezanı bastırmak için ıslıkların çalındığını (oradaki genel kişiler tarafından) düşünmüyorum. Ancak ezan okunduğunda 5 dakika da olsa susulmalıydı. Öte yandan diğer grubun yaptıkları da yanlış. Ülkemizde dönen oyunları bir anlayabilsek diyeceğim de, iş işten geçmiş ne yazık ki. Her iki grubun (genelinin) Türk vatandaşı olduğundan da şüpheliyim. Allah yardım etsin ne diyelim gerçekten yazık. Cumhurbaşkanından muhafelet liderlerine, siyasetçilerinden- sanatçılarına ve halkına kadar hepimiz bitik durumdayız