• 23-02-2019, 04:58:03
    #1
    Arkadaşlar laptop yanıyor resmen oyun oynayınca.
    soğutucuya ihtiyacım var, kullanıpda tavsiye edebileceğiniz bir marka model varmıdır? Limit 200tl
  • 23-02-2019, 07:37:27
    #2
    200 liraya bu dolabi bile alirsini hocam
  • 23-02-2019, 08:12:06
    #3
    Şu tarz bir şey alabilirsin. Bende var işimi baya görüyor.
  • 23-02-2019, 13:18:54
    #4
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 liraya bu dolabi bile alirsini hocam
    expixer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu tarz bir şey alabilirsin. Bende var işimi baya görüyor.
    1060 var makinada. bu vakumda fazla iş görmez gibi. elini 5 saniye tutamıyorsun. yakmak istemiyorum. şu zamanda
  • 23-02-2019, 13:43:46
    #5
    ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1060 var makinada. bu vakumda fazla iş görmez gibi. elini 5 saniye tutamıyorsun. yakmak istemiyorum. şu zamanda
    Hocam benim pcde de elini tutamıyorsun ama sıcaklık nerede yoğunlaşıyor? Eğer hava çıkışında ise 100-150 liralık soğutuculardan daha iyi görev yapacaktır diye düşünüyorum
  • 23-02-2019, 17:06:34
    #6
    İhtiyacınızı karşılarsa elimde şu var https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...2045672/detay/
  • 23-02-2019, 17:12:50
    #7
    expixer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim pcde de elini tutamıyorsun ama sıcaklık nerede yoğunlaşıyor? Eğer hava çıkışında ise 100-150 liralık soğutuculardan daha iyi görev yapacaktır diye düşünüyorum
    evet hava çıkışlarında var. özellikle ekran kartı ve işlemci tarafı. akşam 2.3 damla yumurta damlatıp kayıt alıcam kesin pişecek.

    bu ndan mı alsam yada bu ndan mı. teklimi etkili olur yoksa bol fanlımı.



    bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhtiyacınızı karşılarsa elimde şu var https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...2045672/detay/
    teşekkürler hocam
  • 23-02-2019, 17:58:16
    #8
    ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hava çıkışlarında var. özellikle ekran kartı ve işlemci tarafı. akşam 2.3 damla yumurta damlatıp kayıt alıcam kesin pişecek.

    bu ndan mı alsam yada bu ndan mı. teklimi etkili olur yoksa bol fanlımı.





    teşekkürler hocam
    Soğutucuların kalitesinden anlamıyorum pek hocam. Deneyimlemiş birilerine sormak gerek.
  • 24-02-2019, 13:15:38
    #9
    Öncelikle bilgisayarınıza en son ne zaman bakım yapıldı? Fan çıkışlarınız kapalıysa ve termal macun ömrünü yitirmiş ise 1000 TL'ye soğutucu alsanız da fayda etmeyecektir.

    Eğer bakımları yeni yapıldıysa(son 1 yıl içinde) muhtemelen mobilya yada sıcağı çeken bir zemine koyuyorsunuz.(Koltuk,masa sunta ise vs.)

    Speecy programı ile bilgisayarınızdaki parçaların sıcaklıklarını kontrol etmenizde fayda var.