Hocam benim pcde de elini tutamıyorsun ama sıcaklık nerede yoğunlaşıyor? Eğer hava çıkışında ise 100-150 liralık soğutuculardan daha iyi görev yapacaktır diye düşünüyorum
evet hava çıkışlarında var. özellikle ekran kartı ve işlemci tarafı. akşam 2.3 damla yumurta damlatıp kayıt alıcam kesin pişecek.
bu ndan mı alsam yada
bu ndan mı. teklimi etkili olur yoksa bol fanlımı.
teşekkürler hocam