ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1060 var makinada. bu vakumda fazla iş görmez gibi. elini 5 saniye tutamıyorsun. yakmak istemiyorum. şu zamanda
Hocam benim pcde de elini tutamıyorsun ama sıcaklık nerede yoğunlaşıyor? Eğer hava çıkışında ise 100-150 liralık soğutuculardan daha iyi görev yapacaktır diye düşünüyorum